Koyunbaba İlkokulunda Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Ebeveyn Okulu Proğramı Veli Toplantısı Yapıldı.

Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Ebeveyn Okulu Programı Veli Toplantısı


 Koyunbaba İlkokulunda Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Ebeveyn Okulu Programı Veli Toplantısı Düzenlendi

Koyunbaba İlkokulu'nda, Okul Müdürü Cemil KARAÇIRAK ve Psikolojik Danışmanı Yasin ŞİŞLİ koordinatörlüğünde  Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Ebeveyn Okulu Programı kapsamında bir veli toplantısı gerçekleştirildi. Okul yönetimi ve öğretmenlerin ev sahipliğinde düzenlenen toplantıya çok sayıda veli katıldı. Toplantı, okul ile aileler arasında iş birliğini artırmayı ve öğrencilerin eğitim süreçlerine ailelerin daha aktif katılımını sağlamayı hedefledi.

Toplantıda, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli’nin eğitimde kaliteyi artırma hedefi vurgulandı. Okul Müdürü Ahmet Yılmaz, modelin Türkiye'nin eğitimdeki geleceğini şekillendirmek ve öğrencilerin ulusal ve uluslararası başarılarını artırmak için önemli bir yol haritası sunduğunu belirterek, "Bu model, öğrencilerimizi sadece akademik anlamda değil, sosyal ve duygusal açıdan da donanımlı hale getirmeyi amaçlıyor. Bizler, öğretmenler ve veliler olarak bu sürece katkı sağlamalıyız" dedi.

Ebeveynlerin Rolü Öne Çıktı

Toplantının önemli bir bölümünde, ailelerin eğitim sürecindeki rolü ele alındı. Eğitimci ve psikologlar, velilerin çocuklarının gelişimine nasıl daha fazla katkı sağlayabilecekleri konusunda bilgiler sundu. Ailelere, çocuklarının eğitimine nasıl daha etkili katkıda bulunabilecekleri, evde nasıl destek sağlayabilecekleri ve okul ile iş birliği içinde nasıl daha aktif rol alabilecekleri anlatıldı.

Teknoloji ve Eğitim: Veli-Öğrenci İşbirliği

Toplantıda ayrıca, eğitimde teknolojinin rolü de gündeme geldi. Dijital araçların eğitimde nasıl kullanılabileceği, teknolojinin çocukların gelişimi üzerindeki etkileri ve dijital bağımlılıkla mücadele konuları üzerine açıklamalarda bulunuldu. Teknolojinin etkin kullanımı için ailelere önerilerde bulunan öğretmenler, ekran süresinin dengelenmesi gerektiğine de dikkat çekti.

Sosyal ve Duygusal Gelişim Konuşuldu

Öğrencilerin sadece akademik başarılarının değil, aynı zamanda sosyal ve duygusal gelişimlerinin de büyük önem taşıdığı vurgulandı. Okul psikolojik danışmanı, öğrencilerin empati, iletişim becerileri ve duygusal zekâlarını geliştirmeleri için ailelerin nasıl destek olabileceği üzerine önerilerde bulundu.

Veli-Okul İletişimi Güçlendiriliyor

Toplantının sonunda, okul ile aileler arasında sürekli iletişimin önemine değinildi. Öğretmenler, velilerin okul etkinliklerine katılımını teşvik ederken, okulda gerçekleşen her türlü gelişmeden velileri haberdar etmek için farklı iletişim kanallarının kullanılacağı ifade edildi.

Koyunbaba İlkokulu’nun eğitimdeki yenilikçi yaklaşımları ve ailelerin eğitim sürecindeki aktif rolleri, öğrencilerin daha başarılı bir geleceğe adım atmalarını sağlayacak.

 Koyunbaba İlkokulunda, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Ebeveyn Okulu Programı kapsamında düzenlenen veli toplantısı, eğitimdeki yenilikler ve ailelerin okul ile iş birliği içinde nasıl daha etkili olabilecekleri üzerine yoğunlaştı. Bu tür toplantılar, okul-aile iş birliğini güçlendirmek ve öğrencilerin gelişimine katkı sağlamak için önemli fırsatlar sunar.

Koyunbaba İlkokulunda Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Ebeveyn Okulu Programı Veli Toplantısı Düzenlendi

Koyunbaba İlkokulu'nda, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Ebeveyn Okulu Programı kapsamında bir veli toplantısı gerçekleştirildi. Okul yönetimi ve öğretmenlerin ev sahipliğinde düzenlenen toplantıya çok sayıda veli katıldı. Toplantı, okul ile aileler arasında iş birliğini artırmayı ve öğrencilerin eğitim süreçlerine ailelerin daha aktif katılımını sağlamayı hedefledi.

Toplantıda, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli’nin eğitimde kaliteyi artırma hedefi vurgulandı. Okul Müdürü Ahmet Yılmaz, modelin Türkiye'nin eğitimdeki geleceğini şekillendirmek ve öğrencilerin ulusal ve uluslararası başarılarını artırmak için önemli bir yol haritası sunduğunu belirterek, "Bu model, öğrencilerimizi sadece akademik anlamda değil, sosyal ve duygusal açıdan da donanımlı hale getirmeyi amaçlıyor. Bizler, öğretmenler ve veliler olarak bu sürece katkı sağlamalıyız" dedi.

Ebeveynlerin Rolü Öne Çıktı

Toplantının önemli bir bölümünde, ailelerin eğitim sürecindeki rolü ele alındı. Eğitimci ve psikologlar, velilerin çocuklarının gelişimine nasıl daha fazla katkı sağlayabilecekleri konusunda bilgiler sundu. Ailelere, çocuklarının eğitimine nasıl daha etkili katkıda bulunabilecekleri, evde nasıl destek sağlayabilecekleri ve okul ile iş birliği içinde nasıl daha aktif rol alabilecekleri anlatıldı.

Teknoloji ve Eğitim: Veli-Öğrenci İşbirliği

Toplantıda ayrıca, eğitimde teknolojinin rolü de gündeme geldi. Dijital araçların eğitimde nasıl kullanılabileceği, teknolojinin çocukların gelişimi üzerindeki etkileri ve dijital bağımlılıkla mücadele konuları üzerine açıklamalarda bulunuldu. Teknolojinin etkin kullanımı için ailelere önerilerde bulunan öğretmenler, ekran süresinin dengelenmesi gerektiğine de dikkat çekti.

Sosyal ve Duygusal Gelişim Konuşuldu

Öğrencilerin sadece akademik başarılarının değil, aynı zamanda sosyal ve duygusal gelişimlerinin de büyük önem taşıdığı vurgulandı. Okul psikolojik danışmanı, öğrencilerin empati, iletişim becerileri ve duygusal zekâlarını geliştirmeleri için ailelerin nasıl destek olabileceği üzerine önerilerde bulundu.

Veli-Okul İletişimi Güçlendiriliyor

Toplantının sonunda, okul ile aileler arasında sürekli iletişimin önemine değinildi. Öğretmenler, velilerin okul etkinliklerine katılımını teşvik ederken, okulda gerçekleşen her türlü gelişmeden velileri haberdar etmek için farklı iletişim kanallarının kullanılacağı ifade edildi.

Koyunbaba İlkokulu’nun eğitimdeki yenilikçi yaklaşımları ve ailelerin eğitim sürecindeki aktif rolleri, öğrencilerin daha başarılı bir geleceğe adım atmalarını sağlayacak.

  1. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Tanıtımı:

    • Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli'nin hedefleri, vizyonu ve öğrenciler üzerindeki olumlu etkileri tartışıldı.
    • Modelin, eğitimde kaliteyi artırmayı ve öğrencilerin ulusal ve uluslararası düzeyde rekabet edebilir olmasını sağlamayı amaçladığı vurgulandı.
  2. Ailelerin Rolü:

    • Ebeveynlerin, çocukların eğitim süreçlerine daha aktif katılımının önemi vurgulandı.
    • Ailelerin çocuklarının gelişim süreçlerinde nasıl daha etkili bir rehber olabilecekleri üzerine bilgiler verildi.
  3. Eğitimde Teknoloji Kullanımı:

    • Dijital araçların eğitimdeki rolü ve çocukların teknolojiyi nasıl daha verimli kullanabilecekleri konusunda bilgilendirmeler yapıldı.
    • Teknolojik bağımlılıkla mücadele ve ekran süresinin kontrol edilmesi için ailelere yönelik öneriler sunuldu.
  4. Sosyal ve Duygusal Gelişim:

    • Öğrencilerin sosyal becerilerinin geliştirilmesi ve duygusal zekâlarının desteklenmesi için ebeveynlere rehberlik sağlandı.
    • Empati, iletişim ve stres yönetimi gibi konularda ailelerin çocuklarına nasıl örnek olabilecekleri anlatıldı.
  5. Veli-Okul İşbirliği:

    • Okulun hedeflerine ulaşması için ailelerin nasıl daha etkin bir şekilde destek olabilecekleri tartışıldı.
    • Veli-öğretmen işbirliği, düzenli iletişim ve okul içi etkinliklerdeki katılım gibi konularda bilgiler verildi.

Bu tür toplantılar, okulun eğitim vizyonunu ailelere aktarırken, öğrencilerin en iyi şekilde gelişmelerini sağlamak için ailelerin katkılarını da pekiştirmeyi amaçlar. Koyunbaba İlkokulu'nda yapılan bu toplantı da, hem okulun hem de velilerin eğitimdeki ortak hedeflere ulaşabilmesi adına önemli bir adım olmuştur.

 

VELİ BİLGİLENDİRME VİDEOLARI

https://hemba.gov.tr/veli-toplantisi

 

EBEVEYN OKULU - AİLEM DİZİSİ VİDEOLARI (27 Bölüm)

https://hemba.gov.tr/ailem

 

09-12-202409-12-202409-12-202409-12-202409-12-202409-12-202409-12-202409-12-202409-12-202409-12-202409-12-202409-12-202409-12-202409-12-2024



Yazdır

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin



  Beğen | 14  kişi beğendi